5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מתכננים טיול לספרד? אלו האטרקציות שאסור לכם לפספס!

מדי שנה טסים לספרד, עשרות אלפי ישראלים המבקשים ליהנות מהנופים המרהיבים, מזג אוויר ים תיכוני, אוכל איכותי ואנשים ידידותיים ונחמדים. בספרד אפשר למצוא שורה של אטרקציות המפוזרות ברחבי המדינה ואסור לפספס אותן. כאן נציג בפניכם 5 אטרקציות שאסור לכם לפספס. 

זה לא מקרי שספרד מושכת אליה תיירים רבים מכל העולם ובפרט מישראל. משנות התשעים, המדינה השתנתה באופן דרסטי, התפתחה ונפתחה לתיירים וכן לסטודנטים ותושבים זרים המבקשים לעבור ולגור בה, ליהנות מכל מה שהיא מציעה. איכות חיים, שלווה, שקט, והנאות מרובות.

 

5 אטרקציות שאסור לכם לפספס בספרד

מוזיאון בית גאודי ופארק גואל בברצלונה

אחד היעדים הכי אטרקטיביים בברצלונה, יעד המושך אליו תיירים רבים, חובבי אומנות וגם כאלה שאינם, הוא מוזיאון בית גאודי ופארק גואל הנמצא ממול. גאודי הוא אדריכל קטלוני אשר לא מעט מהמבנים בבעיר עוצבו על ידו ובהשראתו. העיצובים שלו הם "מופרעים", מאופיינים בצורות וצבעים שונים, ואינם סטנדרטיים, אפילו במונחים של היום.

5 אטרקציות שאסור לכם לפספס בספרד

מוזיאון פארדו במדריד

בעיר הבירה מדריד, אפשר למצוא שורה של אטרקציות ייחודיות כיאה לעיר גדולה ומרכזית. אחד היעדים הפופולאריים הוא מוזיאון פארדו. המוזיאון הגדול והמפורסם ביותר לא רק בעיר אלא בכל ספרד. במוזיאון פארדו אפשר למצוא אוספים של אמנים אירופאיים מכל התקופות ובפרט את אחד האוספים הגדולים ביותר של יצירות אמנות מהמאה ה-14 עד המאה ה-19. המבנה עצמו הוא מיוחד ומרשים וניתן ליהנות גם מטיול בסביבה בה הוא שוכן.

 

מוזיאון גוגנהיים בבילבאו

גוגנהיים נחשב לאחד מאספני האמנות הגדולים, ובבילבאו אפשר למצוא את אחד המוזיאונים עם האוספים הגדולים והמרשימים ביותר של אמנות מודרנית הקיימים היום בעולם. המוזיאון שהוקם לקראת סוף המאה ה-20, נחשב למרשים בזכות העיצוב המרשים שלו, האוספים המוצגים בו וכן בזכות התערוכות המתחלפות אשר מושכות תיירים רבים לבקר במוזיאון ובעיר עצמה.

מוזיאון גוגנהיים בבילבאו 

עיר האמנויות והעתיד בולנסיה

בעיר ולנסיה, אחת הערים הגדולות בספרד, נפתח בשנת 1998 מתחם מיוחד ויוצא דופן של אמנויות ומדעים. מתחם מרשים בעיצוב שלו אך בפרט בכל מה שהוא כולל. המתחם מציג שורה של מבנים שבכל אחד מהם מתבצעות פעילויות שונות. לדוגמא: קולנוע תת מימד, אקווריום ענק, בית אופרה, כיכר קונצרטים ואירועים, מוזיאון מדע ועוד. המקום שוכן לא הרחק מהחוף ואפשר להגיע ממנו אל טיילת העיר ולנסיה.

 

סנטיאגו ברנבאו במדריד

אחת האטרקציות שמושכות אליה הרבה מאוד תיירים, מבוגרים וצעירים, הוא אצטדיון הברנבאו במדריד. האצטדיון של הקבוצה המקומית, ריאל מדריד, מי שנחשבת לקבוצה הגדולה והמפוארת ביותר באירופה. באצטדיון אפשר לצפות במשחקי הקבוצה, לבקר במוזיאון המציג את ההיסטוריה שלה עם כל הגביעים השונים שהיא זכתה בהם במהלך השנים, חנות בה ניתן לרכוש את מוצרי הקבוצה ועוד. אם אתם מתעניינים ברכישת כרטיסים למשחקי הקבוצה, כאן תקבלו את המידע הרלוונטי https://ticket-compare.co.il/teams/real-madrid.

מתכננים טיול לספרד אלו האטרקציות שאסור לכם לפספס!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

יעדים באירופה

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...