5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

חופשה בפלמה דה מיורקה

הוא נחשב לאחד האיים התוססים והצבעוניים ביותר בספרד ויש לו שם של מעוז מסיבות ולייף סטייל המושכים אליו צעירים מכל קצוות תבל. למרות הווייבים הצעירים, אי זה מציע אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה, אתרים עתיקים ומסלולים מסקרנים בחיק הטבע, כך שמדובר ביעד מופלא לביקור בכל הרכב ובכל תקציב. הצלחתם לזהות? נכון מאוד – פלמה דה מיורקה!

מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה

⭐⭐⭐⭐⭐
מלוןמעולה עבור שני מטייליםשירות הסעות מ/אל נמל התעופה בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מרחוב סנט מיקל. טווח מחירים: 1,186 ₪ – 1,827 ₪ ללילה. מומלץ!
9.59
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור לה לוחה-בורן, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מלה-לונחה. טווח מחירים: 109,746 PKR – ‏159,283 PKR ללילה. מומלץ!
9.52
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור גזירה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנטה אאולאליה. טווח מחירים: 69,472 PKR – ‏128,474 PKR ללילה. מומלץ!
9.52
מפנק ברמה בינלאומית!

מלונות בפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה הוא אחד ממוקדי הנופש המפורסמים והאהובים ביותר בקרב המבקרים בספרד ולרוב הוא עולה לכותרות ותודעת התיירים בזכות חיי לילה העשירים שלו, מסיבות החוף התוססות ומקומות לינה מנקרי עיניים המציעים חופשה חלומית נוסח "בטן-גב", מהסוג שרואים בסרטים ולא מאמינים שקיימת במציאות.

אך היא קיימת ועוד איך וחופשה בפלמה דה מיורקה תוכיח לכם את זה. לא זאת בלבד, שהאטרקציות, המסעדות והמלונות בפלמה (שם החיבה שלו, עכשיו כשאנחנו מיודדים…) הם ברמה גבוהה במיוחד, טווח המחירים מפתיע לחיוב ואם חשבתם שחופשה באזור שמורה לעשירים בלבד, תשמחו לשמוע כי אפשר לתכנן חופשה בלתי נשכחת גם בתקציב שישאיר לכם עודף בכיס.

מה בנמצא? הכל מהכל ובעיקר אנרגיה טובה – מזג אוויר נוח, חופי רחצה מעלפים, מוזיאונים מרתקים, מסעדות מצוינות, אתרים היסטוריים מסקרנים ועוד ועוד. זהו מקום נפלא לחופשה משפחתית, נופש זוגי ואפילו זמן איכות עם עצמכם. הכי חשוב – הקפידו לשריין את מקום הלינה וכרטיסי האטרקציות מראש וכך תחסכו זמן יקר ולא מעט כסף.

איך מגיעים לפלמה דה מיורקה?

פלמה דה מיורקה הוא יעד תיירות אהוב על קהל המטיילים מישראל וככזה במהלך חודשי הקיץ יוצאות אליו טיסות ישירות, כמו גם טיסות עם עצירות ביניים – אופציה אשר תוזיל לכם את העלויות.

אם אתם מתכוונים להגיע לפלמה דה מיורקה שלא בשיא עונת התיירות, או לחילופין, לא מגיעים אליו מישראל אם כי מיעד אחר בספרד, לרשותכם עומדות כמה אפשרויות, כאשר טיסת פנים בתוך ספרד היא ככל הנראה הידידותית ביותר מבחינת זמן, אם כי איננה הזולה ביותר.

אופציה נוספות היא כמובן באמצעות מעבורת – כמצופה ממקום שמוקף כולו ים. המעבורת מערים מרכזיות כמו ברצלונה לוקחת בסך הכל כ-3 שעות, ואם מזג האוויר יאיר לכם פנים תוכלו לנצל את ההפלגה וליהנות מנופים יפים ומשקה מרענן על הסיפון.

מלונות בפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה הוא אי תוסס ודינמי המושך אליו מבקרים וצעירים לאורך השנה כולה. המסה העיקרית של המבקרים בו הינה במהלך חודשי הקיץ, המהווים את שיא עונת התיירות, בהם המוני תיירים שוטפים את האי התוסס והופכים אותו למסיבה בלתי נגמרת. עם זאת, פלמה דה מיורקה הוא יעד נפלא לחופשה גם בשאר עונות השנה והיצע המלונות המרשים תורם לכך – זהו מקום נהדר ליהנות בו מחופשה בכל הרכב שהוא ולמרבה ההפתעה בכל תקציב.

למשל, אם אתם אוהבים את החופשה שלכם יוקרתית במיוחד, תמצאו בפלמה נבחרת מנצחת של מלונות פאר ומקומות אירוח ברמה בינלאומית, עם פסיליטיז יוקרתיים והרבה הפתעות ופינוקים. כל התענוג הזה יעלה לכם בשיא עונת התיירות החל מ-450 ₪ ללילה בחדר זוגי במלון ארבעה כוכבים ו-700 ₪ למלון מפואר ברמת אירוח של חמישה כוכבים.

לעומת זאת, אם אתם אוהבים את החופשה שלכם כזאת שבסופה יש לכם עודף בכיס ואתם ממילא מעבירים את מיטב זמנכם בסיור בעיר, באתרים המעניינים, האטרקציות והפעילויות, אין סיבה שתלונו במלון מפונפן – מלון שלושה כוכבים יעשה את העבודה. במיורקה ישנם לא מעט מקומות אירוח ברמה של שלושה כוכבים לצד אכסניות מטיילים ודירות אירוח נעימות, החל מ-200 ₪ ללילה.

מבחינת מיקום, אנו ממליצים לכם בחום ללון באחד ממקומות האירוח הנושקים לחופים הקסומים של פלמה, או לחילופין – לספוג קצת תרבות, לצד חיי לילה ומסעדות, באזור ההיסטורי של האי. במקרה זה, שכונות לה קלטראווה ודאלט מוראדה יעשו את העבודה ויאפשרו לכם להיות קרובים להכל ולא להחמיץ דבר.

אטרקציות בפלמה דה מיורקה

כאמור, פלמה דה מיורקה היא אי גדול וססגוני שיש בו אטרציות ופעילויות למשפחה כולה לצד אתרים היסטוריים ומוקדי עניין שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. ככזה, האי מתאים לחופשה בהרכב משפחתי, זוגי ואפילו לבד ואם אתם מתלבטים כמה זמן להקדיש לה, אנו ממליצים לכם לפנות לתענוג לכל הפחות שני לילות (סוף שבוע מלא).

בין האטרקציות הפופולריות ביותר תמצאו כמובן את חופי הרחצה של פלמה, חנויות ודוכנים, מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, מסלולי טיול ועוד ועוד. כל אלה תורמים לאווירה המעולה האופפת את האי ומאפשרים לנופשים בו להרכיב את החופשה המדויקת עבורם, בהתאם לתחומי העניין שלהם והתקציב הרצוי.

אז אם אתם יודעים שפלמה דה מיורקה הוא יעד החופשה הבא שלכם, אתם להוטים להתחיל לתכנן את חופשת החלומות שלכם ולא יודעים היכן להתחיל – אנחנו כאן בשבילכם. עשינו סדר בבלאגן וריכזנו לפניכם את האטרקציות הפופולריות ביותר, בלעדיהן חופשה בפלמה לא תהיה שלמה:

קתדרלת פלמה – Catedral-Basílica de Santa María de Mallorca

בין מוקדי התיירות המפורסמים ביותר בפלמה, תמצאו את קתדרלת פלמה המככבת ברשימת האתרים המתויירים ביותר באי. הקתדרלה הינה מבנה מרהיב שנבנה על חורבות מסגד מורי ובין הדברים שהופכים אותה כה מיוחד, הוא שהוא עשוי כולו אבן חול. בנוסף למבנה הייחודי, בתוך הקתדרלה עצמה נמצאת הקפלה המפורסמת בה קבורים מלכי אראגון, חיימה השני וחיימה השלישי והן נמצאות במקום יצירות אמנות של הרמן מיגל ברצ'לו.

לפרטים נוספים:

https://www.catedraldemallorca.org/es/

העיר העתיקה

אחת הדרכים המעניינות והאותנטיות ביותר להכיר את פלמה דה מיורקה, ללמוד על ההיסטוריה העשירה שלה ולהבין כי יש בה הרבה יותר מאשר ים ומסיבות, היא לבקר בעיר העתיקה. אזור זה ש האי נחשב למיוחד במינו ומהווה הזדמנות לספוג אווירה קסומה, לפגוש במקומיים, להכיר את התרבות המקומית וליהנות משלל אטרקציות – הן בשעות היום והן בשעות הלילה. זהו המקום לפקוד אם חשקה נפשכם במסיבה טובה, מסעדה משובחת או קניית מזכרות טרם החזרה הביתה. לנוחיותכם, ניתן ליהנות מסיור במקום גם בליווי מדריך מקומי.

מסע ברכבת ההיסטורית Red Lightning

הרכבת ההיסטורית "ברק אדום" היא אחת האטרקציות האהובות ביותר בקרב המבקרים בפלמה דה מיורקה, במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים – אבל לא רק. מדובר בחוויה נהדרת שתשאיר לכם טעם של עוד, עם תצפית על נופים מדהימים, ביקור באתרים היסטוריים המהווים חלק בלתי נפרד מהאי הססגוני, טעימות ועוד שלל הפתעות משמחות. מומלץ לצאת מוקדם בבוקר כדי ליהנות ממזג אוויר אופטימלי וראות טובה.

לפרטים נוספים:

https://www.mallorca.com/en/mallorca/tram-soller

צ'יינה טאון

נכון, לא מדובר באטרקציה האותנטית ביותר – אבל מי אמר שהכל חייב להיות כזה? אחד הדברים החשובים ביותר בחופשה, אם לא החשוב ביותר, הוא לעשות כיף, ומה כיף יותר מאשר צ'יינה טאון – אזור הנחשב למיוחד ובו-זמנית המוזר ביותר בכל אזור שהוא קיים? זהו המקום לבקר בו אם אתם רוצים לטעום מאכלים שלא שמעתם עליהם עד כה (אבל גם סושי, קוסקוס ועוד מאכלים שעושים טוב בבטן ובלב), לבקר בחנויות מיוחדות, להתרשם מיצירות עבודת יד של בעלי מלאכה מקומיים ולקנות כל מיני פיצ'פקעס כמזכרת.

מסעדות בפלמה דה מיורקה

בנוסף לאטרקציות, פעילויות ומלונות בשלל סגנונות, גם הסצנה הקולינרית של פלמה מפתיעה לטובה עם מגוון רחב של מקומות ומאכלים, המאפשרים לכל אחד למצוא את עצמו, אפילו אם הוא ממש בררן באוכל או מקפיד על דיאטה מסוימת. באופן טבעי, היות ומדובר באי ספרדי – מנות הדגל שלו כוללות דגים ומאכלי ים בסגנונות שונים, אבל אם אתם חושבים שזה כל מה שיש שם, תחשבו שוב.

בפלמה דה מיורקה יש מסעדות גורמה נהדרות ממטבחים בינלאומיים, מסעדות פועלים אותנטיות וגם דוכני רחוב המציעים סחורה טעימה וטרייה במיוחד. בנוסף יש שם בתי קפה מקסימים שנעים לפתוח בהם את היום או ליהנות מבראנץ' קליל (במיוחד בחודשי הקיץ, אבל לא רק) ואם חשקה נפשכם בנשנוש לילי, הברים והמועדונים מציעים לרוב תפריט מפתיע של טאפאסים ועוד הפתעות שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול…

היכן נמצא כל הטוב הזה? בעיקר במוקדי התיירות המרכזיים כמו העיר המרכזית פלמה דה מיורקה, אזור המלונות הנושקים לחוף, העיר העתיקה, אזור הצ'יינה טאון וכמובן, שכונת סנטה קטלינה הצבעונית בה המון בתי קפה שייקים ומסעדות קונספט מגניבות. איך אומרים? לכו בעקבות הריח – ברוב המקרים תופתעו לטובה.

מתי הזמן הכי טוב לנסוע בפלמה דה מיורקה

מזג האוויר של פלמה ממש דומה למזג האוויר בישראל – אקלים ים תיכוני, חם בקיץ וסביר בחורף (אלא אם אתם ממש סובלים מקור). כך שלא משנה מהי העונה בה תבקרו באי – צפויים לכם ימים שמשיים בהם אפשר ליהנות מאטרקציות באוויר הפתוח ואם תיתקלו בימים מעט קרירים יותר, תמיד תוכלו לבלות במלון או באטרקציה מקורה כמו מוזיאון, גלריה או מסעדה טובה.

לכן, התשובה לשאלה מתי הזמן הכי טוב לנסוע לפלמה – לגמרי תלויה בכם. בחודשי הקיץ למשל תמצאו את האי עמוס במיוחד, מה שבא לידי ביטוי בעיקר באטרקציות המרכזיות ובבתי המלון. אם אתם אוהבים את החופשה שלכם בסגנון בטן-גב ולא מוכנים לוותר על השמש הקופחת ומסיבות החוף, הכי חשוב שתארזו במזוודה נחת רוח ותדאגו לשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש – האמינו לנו, זה יחסוך לכם לא מעט כסף.

מנגד, אם אתם אוהבים את החופשה שלכם נינוחה יותר והטמפרטורות לא מפחידות אתכם, תוכלו לבקר בפלמה בכל מועד אחר בשנה ולמצוא את האי הרבה יותר שליו ורגוע, מבלי לוותר חלילה על סצנת חיי הלילה והמסיבות – פשוט לקבל אותה מתונה יותר ועל הדרך ליהנות ממחירים אטרקטיביים בכל הקשור ללינה.

אז אם אנחנו חייבים לסכם את זה, נגיד שבגדול – בחודשי הקיץ מדובר ביעד מופלא לחופשה עם חברים אהובים, המשפחה כולה וגם לבד ואילו בכל זמן אחר בשנה, האי הצבעוני הזה נחשב למארח מושלם עבור חופשה בכל הרכב שהוא, אך בעיקר עבור זוגות, תרמילאים ומי שרוצה להכיר את האזור באמת ולא בהכרח לבלות את עיקר זמנו בחופים ומסיבות.

לסיכומו של דבר, פלמה דה מיורקה הוא אמנם אי של מסיבות וחופשת בטן-גב היא דבר מתבקש כשמבקרים בו, אבל יש בו הרבה מעבר. תופתעו לגלות אי שוקק חיים עם אווירה מצוינת, אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה, מלונות בכל סגנון ותקציב ומסעדות שלא יאכזבו אתכם. כל שנותר לעשות הוא לפנות לילה או שניים, להזמין מלון ולארוז מצב רוח טוב, כל היתר כבר יגיע מעצמו… אתם באים?