5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בפלמה דה מיורקה

לפניכם מגוון מלונות בפלמה דה מיורקה לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלוןמעולה עבור שני מטייליםשירות הסעות מ/אל נמל התעופה בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מרחוב סנט מיקל. טווח מחירים: 1,186 ₪ – 1,827 ₪ ללילה. מומלץ!
9.59
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור גזירה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנטה אאולאליה. טווח מחירים: 69,472 PKR – ‏128,474 PKR ללילה. מומלץ!
9.52
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלוןמעולה עבור שני מטייליםשירות הסעות מ/אל נמל התעופה בדירוג 5 כוכבים באזור קורט, הממוקם בסמוך לבית העירייה של פלמה. טווח מחירים: 1,341 ₪ – 1,966 ₪ ללילה. מומלץ!
9.52
מפנק ברמה בינלאומית!

פלמה דה מיורקה, או בקצרה "פלמה", הוא המקום האולטימטיבי בעיניי רבים לחופשת בטן-גב מפנקת, מהסוג שרואים בסרטי קיץ הוליוודיים. אבל במקרה של פלמה, ממש לא מדובר בסרט אם כי במציאות יום יומית ואם אתם רוצים ליהנות מחופשה מדהימה במקום אשר נחשב לאחד האיים הגדולים והנחשקים ביותר בספרד – זה ללא ספק המקום עבורכם.

פלמה דה מיורקה ידוע בזכות חופים מרהיבים ביופיים בהם נערכות מסיבות חוף ששמן הולך לפניהן לצד אטרקציות ימיות שונות ושאר פעילויות מהנות. בנוסף, מזג האוויר הנוח באי הופך אותו לאתר נופש נהדר עבור חובבי טבע אורבני וטיולים רגליים והן תמצאו בו מוזיאונים, מסעדות, אתרים היסטוריים ולא מעט פינות חמד, כמו בכל יעד תיירותי.

אז אחרי שהסכמנו שמדובר באתר נופש בו הופכים חלומות למציאות, כל שנותר לעשות הוא לבחור מקום לינה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לא יודעים היכן להתחיל? נשמח לעשות לכם סדר.

מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה הוא אי גדול מאוד ומתוייר מאוד וככזה הוא מושך אליו מיליוני מבקרים לאורך השנה, בהם גם תיירים רבים מישראל. זהו מקום נהדר לחופשה מכל סוג שהוא, כך שלא משנה האם אתם נופשים בהרכב משפחתי, מבקרים באי כחלק מירח דבש רומנטי או אפילו מטיילים לבדכם – היצע המלונת בפלמה מפתיע לטובה ויש בנמצא מלונות יוקרה מפוארים, מקומות לינה בתקציב נמוך במיוחד וכל מה שביניהם. אם ההיצע הגדול מבלבל אתכם, הרשנו לעצמנו לבצע עבורכם את הסינון הראשוני – לפניכם נבחרת המלונות הטובים ביותר בפלמה דה מיורקה:

מלונות בקרבת חוף הים

אמרתם פלמה דה מיורקה – אמרתם חופים. האי היפהפה הזה ידוע בזכות חופי הים הקסומים שבו, בהם נערכות לא מעט מהמסיבות המפורסמות אך יש בהם גם לא מעט מעט פינות חמד נסתרות שאפשר למצוא בהן מרגוע. לינה בסמוך לחופים תאפשר לכם להיות קרובים לסצנת חיי הלילה של פלמה, כמו גם למסעדות, חנויות ובתי קפה ושלא נדבר על הנופים המדהימים שתזכו לראות בכל פעם שתביטו מהחלון… אז אם אין לכם בעייה עם מוזיקה המתנגנת עד השעות הקטנות של הלילה – זו לגמרי הבחירה הטובה ביותר עבורכם. לפניכם המלונות הטובים ביותר הנמצאים במרחק פסיעה קצרצר מהחוף:

מלונות במרכז ההיסטורי של פלמה דה מיורקה

לוקיישן הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר בעת תכנון חופשה ובחירת מקום הלינה. אם אזור החופים פחות עושה לכם את זה, בין המיקומים האטרקטיביים ביותר בפלמה דה מיורקה תמצאו גם את המרכז ההיסטורי – הוא נמצא במרחק קצרצר מהחוף אבל מציע הרבה מעבר. השכונות המפורסמות ביותר באזור זה הן לה קלטראווה (La Calatrava) ודאלט מוראדה (Dalt Murada) ומעבר לגישה נוחה לחוף הן מציעות אתרים היסטוריים, נקודות ציון תרבותיות ושפע רב של אטרקציות תיירותיות. מקום זה מומלץ למשפחות, חובבי היסטוריה ואדריכלות וכל מי שרוצה להכיר את פלמה האמיתית.

מלונות יוקרה בפלמה דה מיורקה

מבין כל המלונות הנהדרים של פלמה דה מיורקה, מלונות היוקרה של האי נחשבים למומלצים במיוחד ומהווים בחירה מנצחת עבור מי שלא רוצה להתפשר על דבר ומוכן לשלם בהתאם – כי נכון, זה לא זול – אבל זה שווה את זה! אירוח במלונות הפאר של פלמה מציע שירות מסביב לשעון, חדרים מודרניים המאובזרים בכל מה שנחוץ על מנת להעביר את החופשה בצורה מושלמת וכמובן פסיליטיז ברמה הגבוהה ביותר. אז אם אתם אוהבים את המלון שלכם מפונפן, מפנק ומפתיע – הנה כמה מקומות לינה ששווה לכם להכיר:

מלונות 5 כוכבים בפלמה דה מיורקה

אם מלונות היוקרה לא סיפקו לכם את מלון החלומות שלכם, הוא ודאי מסתתר כאן, ברשימת המלונות המפנקים של פלמה אשר מציעים אירוח ברמה של חמישה כוכבים, בסטנדרטים בינלאומיים ועם מלא הפתעות משמחות שיגרמו לכם לא לרצות שהחופשה תסתיים. אבל כל חופשה סופה להיגמר ולכן כדאי להיערך לכך מראש ולכל הפחות לדאוג שזמנכם בפלמה דה מיורקה ינוצל בצורה הטובה ביותר. הדרך הטובה להבטיח זאת היא לשריין כמה שיותר זמן מראש את מקומכם במלון חמישה כוכבים לבחירתכם, ואם אתם מתקשים לבחור – אתם מוזמנים להציץ בבחירות שלנו:

מלונות 4 כוכבים בפלמה דה מיורקה

אם אתם אוהבים איזון ולכן מעדיפים את המלון שלכם, כמו גם דברים נוספים בחופשה, עם יחס גבוה בין תמורה למחיר – מלון ארבעה כוכבים הוא הבחירה הבטוחה עבורכם, שהרי מדובר בשילוב מופלא בין מחיר נוח לכיס לשירות ברמה גבוהה, חדרים נוחים ושירות מצוין. מלונות ברמת אירוח של ארבעה כוכבים מתאימים לכל סגנון של חופשה, לרבות נופש משפחתי, חופשה על חשבון מקום העבודה, חופשה רומנטית וגם נופש עם חברי הילדות האהובים עליכם. למרבה השמחה, בפלמה דה מיורקה יש לא מעט מלונות כאלה והרשנו לעצמנו לבחור עבורכם את הטובים ביותר. הם ממש כאן:

מלונות 3 כוכבים בפלמה דה מיורקה

חופשה מפנקת לא חייבת להיות כזאת שכוללת בית מלון מפואר או מתקנים ברמה הגבוהה ביותר, כי פינוק יכול לבוא בדמות מסעדות מצוינות, אטרקציות כיפיות והמון חוויות טובות שצוברים בדרך. אם אתם מזדהים עם המשפט האחרון, סימן שלינה היא רק פונקציה עבורכם וממש אין סיבה שתשקיעו את מיטב כספכם במלון יוקרתי – מלון שלושה כוכבים יעשה את העבודה ויספק לכם מיטה נוחה, חדר רחצה פרטי, שירות אדיב ולפעמים אפילו ארוחת בוקר טובה – ביננו, מי צריך יותר מזה? אז אם אתם מוכנים לבחור את האחד שיפתיע אתכם לטובה, הציצו במלונות הבאים:

מלונות זולים בפלמה דה מיורקה

אם אתם נופשים בתקציב זול או פשוט לא מוצאים סיבה להשקיע במלון מפונפן שממילא לא תבלו בו, תשמחו לשמוע שבפלמה דה מיורקה יש לא מעט מלונות, אכסניות ומקומות לינה זולים שממש לא יגרמו לכם להרגיש שהתפשרתם על משהו – מיטה נוחה, צוות אדיב וחברה טובה הם רק חלק קטן מהתמורה הנהדרת שתקבלו ואם תשכילו לבחור מקום אשר נמצא בלוקיישן אטרקטיבי, הרי שמדובר במציאה של ממש! לא מאמינים שמלון כזה קיים? הנה כמה מקומות לינה שלא יאכזבו אתכם:

כל המלונות בפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה הוא אי תוסס ודינמי שיש בו הכל מהכל – חיי לילה סוערים, פינות חמד למצוא בהן מרגוע, חופים, נופים, מוזיאונים ועוד. אחרי כל אלה, כל מה שנחוץ על מנת להפוך את הנופש למושלם הוא מלון מדויק המשקף את אופי החופשה המועדף עליכם. לפניכם כל המלונות הנהדרים של פלמה, למקרה שחלילה פספסתם את האחד.

פלמה דה מיורקה הוא אי קסום ואתר נופש מופלא הנחשב לאחד המקומות הפופולריים ביותר בקרב המבקרים בספרד וככזה הוא מושך אליו מדי שנה המוני תיירים מרחבי העולם כולו, לרבות ארץ הקודש שלנו. למרבה ההפתעה, מי שסומן תחילת כאי מסיבות פרוע, התגלה בשנים האחרונות כאתר תיירות גדוש אטרקציות ופעילויות לגדולים ולקטנים והחופשה בו מומלצת ומהנה בכל הרכב שהוא.

אך מהו הזמן הטוב ביותר לפקוד את האי על מנת ליהנות מחופשה בלתי נשכחת? זה לגמרי תלוי בכם. אז לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה, יש עוד כמה דברים שכדאי שתדעו…

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בפלמה דה מיורקה

מזג האוויר בפלמה דה מיורקה הוא מזג אוויר ים תיכוני טיפוסי המוכר לנו מישראל, אולי טיפה מתון יותר. זה אומר שהקיץ חם ולוהט והחורף קריר והרבה פחות גשום ממה שהייתם מצפים, כך שלא משנה מתי תחליטו לבקר באי – סביר להניח שיקרו בדרככם לא מעט ימים נעימים בהם תוכלו לבלות באוויר הפתוח וליהנות מנופים, חופים, מסעדות ושאר הפתעות נעימות.

בחודשי הקיץ למשל, פוקדים את האי משפחות עם קטנטנים, קבוצות צעירים, בליינים בכל טווח הגילאים וגם תרמילאים והוא עמוס למדי, מה שמורגש היטב באטרקציות המרכזיות, האתרים הפופולריים ביותר וגם במלונות. תקופה זו, המהווה את שיא עונת התיירות בפלמה נחשבת גם ליקרה ביותר בכל מה שקשור לענף התיירות ולכן, אם חשקה נפשכם בחופשה קיצית נוסח "בטן-גב", מוטב שתשריינו את מקום הלינה שלכם כמה שיותר זמן מראש ולא תחכו לדקה ה-90.

בעונות המעבר לעומת זאת, עומס התיירים פוחת מעט כך שאפשר לנשום לרווחה, לבקר באטרקציות ובאתרים השונים מבלי להמתין זמן ארוך מדי לתורכם וגם מחירי המלונות מרגישים שפויים יותר. זהו זמן נהדר לחופשה לרומנטיקנים, זוגות, חובבי טיולים בחיק הטבע וכל מי שלא כפוף ללוח החופשות.

ובאופן מפתיע (או שלא?), גם החורף הפלמה דה מיורקי איננו קר מדי ויש בו ימים רבים שאינם גשומים ולכן אפשר ליהנות ממסלולי טיול, אטרקציות פתוחות ועוד שפע רב של פעילויות להנאת המשפחה כולה. אם תקחו בחשבון את אווירת חג המולד המתלווה לחלק מהתקופה, מדובר בחגיגה של ממש ומחירי המלונות יחתמו את העסקה… רק אל תשכחו לארוז בהתאם, כן?

אזורים מומלצים להזמנת מלון בפלמה דה מיורקה

כאמור, מיקום הוא אחד הדברים החשובים בבחירת מיקום לינה, אם לא החשוב ביותר וככל שתקדימו לתכנן את החופשה מראש, יהיה לכם מבחר מלונות גדול יותר לבחור ממנו וגם המחירים שתמצאו יהיו הרבה יותר אטרקטיביים. הלוקיישן עצמו לגמרי תלוי בכם ובהעדפה שלכם, אך חשוב להתאים אותו להרכב הנופשים ותחומי העניין שלהם – זה בסופו של דבר מה שיקבע איזה אטרקציות, אתרים ומסעדות יהיו קרובים אליכם ולאן תצטרכו לקחת מונית או אוטובוס.

חובבי היסטוריה ותרבות אשר רוצים להיות קרובים לחופים אך לא מעוניינים לקחת איתם את המסיבה למלון, ימצאו למשל את השכונות העתיקות La Calatrava ו- Dalt Murada מקום מוצלח להתארח בו. זהו מקום אהוב בקרוב זוגות ומשפחות ואם זהו ביקורכם הראשון בפלמה, מדובר בבחירה שלא תאכזב אתכם.

חובבי גסטרונומיה ולייף סטייל לעומת זאת, יהנו משכונת Santa Catalina – היא אמנם לא השקטה ביותר, אך יש בה מבחר מדהים של בתי קפה מגניבים, מסעדות קונספט מיוחדות וחנויות בוטיק שיקיות במיוחד.

צעירים וכל מי שמחפש מקום לינה בתקציב נמוך, ימצא את שכונת Son Armadams ידידותית במיוחד – יש בה מלונות זולים, אכסניות ודירות אירוח, לצד חיי לילה תוססים, מסעדות ובתי קפה – גם הם במחיר נוח לכיס. מקום נוסף שיאפשר לכם לקחת חלק בסצנת חיי הלילה של פלמה, אם כי הפעם במחירים גבוהים יותר, הוא אזור הנמל Paseo Maritimo בו נמצאים המועדונים החמים ביותר באי.

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור לה לוחה-בורן, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מלה-לונחה. טווח מחירים: 109,746 PKR – ‏159,283 PKR ללילה. מומלץ!
9.52
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.5 ק״מ ממסלול הגולף סון וידה. טווח מחירים: 82,718 PKR – ‏121,334 PKR ללילה. מומלץ!
9.4
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ ממרחצאות ערבים. טווח מחירים: 61,216 PKR – ‏91,220 PKR ללילה. מומלץ!
9.36
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ ממרחצאות ערבים. טווח מחירים: 840 ₪ – 1,708 ₪ ללילה. מומלץ!
9.36
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פלמה דה מיורקה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ ממרחצאות ערבים. טווח מחירים: 887 ₪ – 1,987 ₪ ללילה. מומלץ!
9.28
מפנק ברמה בינלאומית!
מלון באזור קורט, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מכנסיית סנטה אאולאליה. טווח מחירים: 857 ₪ – 1,286 ₪ ללילה. מומלץ!
9.12
מפנק ברמה בינלאומית!