5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בקוסטה ברווה

לפניכם מגוון מלונות בקוסטה ברווה לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור מיקום, הממוקם במרחק של 150 מ' מחוף קאלה דל פי. טווח מחירים: 881 ₪ – 1,831 ₪ ללילה. מומלץ!
9.28
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור ורט דה מאר, הממוקם במרחק של 50 מ' מחוף פנלס. טווח מחירים: 898 ₪ – 1,257 ₪ ללילה. מומלץ!
9.16
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור יורט דה מאר, הממוקם במרחק של 200 מ' מחוף יורט דה מאר. טווח מחירים: 254 ₪ – 531 ₪ ללילה. מומלץ!
9.08
מפנק ברמה בינלאומית!

קוסטה ברווה נחשבת לאחד ממוקדי התיירות הפופולריים והמפורסמים ביותר בספרד והיא אהובה בקרב תיירים מכל קצוות תבל, בהם משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, תרמילאים וקבוצות מישראל. מדובר ברצועת חוף מרהיבה ביופיה המתהדרת בחופים קסומים, ערים תוססות ועיירות ציוריות, וביניהם אינספור פינות נסתרות ששווה להכיר, אטרקציות, אתרים היסטוריים ומסעדות נהדרות.

כל אלה ועוד הופכים את קוסטה ברווה למקום שכיף ונעים לנפוש בו בכל הרכב שהוא ולא משנה אם אתם מתכננים נופש בליווי הקטנטנים, עם בני הזוג או אפילו לבד – ההנאה מובטחת… אבל אם אתם רוצים להפוך את החופשה לבלתי נשכחת, אנו ממליצים בחום שתבחרו מקום לינה אשר מתאים במדויק לסגנון החופשה המועדף עליכם. אז מה אתם אומרים, מוכנים לבחור?

מלונות מומלצים בקוסטה ברווה

קוסטה ברווה הקסומה נחשבת לאחד ממוקדי התיירות האהובים והנחשקים ביותר בספר וככזו היא מושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה. אם אתם יודעים שספרד היא יעד החופשה הבא שלכם ואתם רוצים להכיר את אחד המקומות היפים ביותר והידידותיים ביותר למטיילים בה, אנחנו ממליצים בלב שלם על חופשה בקוסטה ברווה. האמינו לנו – לא תתאכזבו. היצע המלונות בקוסטה ברווה מפתיע לטובה ויש בו הכל מהכל – מלונות יוקרה, אכסניות מטיילים וכל מה שביניהם. ואם המבחר הרב מבלבל אתכם, הסירו דאגה מלבכם – אנחנו כבר עשינו את העבודה הקשה עבורכם ואנחנו שמחים להציג לכם את נבחרת החלומות של המלונות בקוסטה ברווה:

מלונות באזור החוף

מיקום הוא דבר חשוב ביותר אשר בוחרים היכן ללון ובחירת מיקום מוצלח תאפשר לכם למצות את זמנכם היקר בצורה הטובה ביותר וגם לחסוך את הכסף שהייתם מוציאים במידה והייתם צריכים להשתמש בתחבורה ציבורית. אחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר בקוסטה ברווה בכל הקשור למלונות, הוא על קו החוף – אזור הידוע בזכות נופים עוצרי נשימה, אטרקציות ימיות, פעילויות לגדולים וקטנים וקרבה לאתרי התיירות הפופולריים, מסעדות ומקומות בילוי נוספים. למרבה השמחה, ערים ועיירות רבות בקוסטה ברווה מציעות מבחר משובח של מלונות הנושקים לקו מים, כאשר לכל אזור האופי שלו והיתרונות המייחדים אותו. הנה כמה מהטובים ביותר שבהם:

מלונות בקדאקס (Cadaqués)

מקום נוסף שכדאי ללון בו, הוא הכפר קדאקס – אם השם הזה מוכר לכם, זה בגלל שכפר יפהפה זה היווה את אחת ההשראות המפורסמות של האמן סלבדור דאלי וכאשר מטיילים בו, בהחלט אפשר להבין מדוע… מדובר במקום מופלא שיש לו קסם מיוחד במינו, בזכות שילוב הרמוני בין היסטריה מרתקת ומבנים עתיקים, לאווירה מתוחכמת, צעירה ותוססת. יש בו אתרים היסטוריים, גלריות ומוזיאונים לצד חיי תרבות תוססים, חנויות מגניבות ומסעדות מעולות ולא משנה מתי תבקרו בו, תיהנו מאירוע חגיגי שמח במיוחד. ככזה, הכפר מתאים לנופשים בכל הרכב, לרבות משפחות עם ילדים וקבוצות צעירים.

מלונות יוקרה בקוסטה ברווה

רצועת החוף של קוסטה ברווה היא ארוכה ויש בה אזורים רבים, כל אחד שונה ממשנהו ויש לו קסם משלו, אך המשותף לכולם הם המלונות המצוינים אשר מתאימים למגוון סגנונות חופשה ובטווח רחב של מחירים, כך שכל אחד יכול למצוא את המקום המדויק עבורו ובתקציב הרצוי. מבין כל אלה, בולטים במיוחד מלונות היוקרה של קוסטה ברווה – רבים מהם נמצאים ממש על קו החוף ומציאים נוף עוצר נשימה בנוסף לחוויית שירות מושלמת, מה שתורם רבות להפיכת החופשה לבלתי נשכחת. אז אם אתם אוהבים את החופשה שלכם יוקרתית במיוחד וחשקה נפשכם באחד ממלונות הפאר המפורסמים של קוסטה ברווה, אלה המקומות שאסור לכם לפספס:

מלונות 5 כוכבים בקוסטה ברווה

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם מפנקת במיוחד ולא מצאתם מלון מתאים בנבחרת מלונות היוקרה שלנו, המלון המושלם עבורכם ככל הנראה מסתתר ממש כאן. מלונות חמישה כוכבים בקוסטה ברווה הם הבחירה הבטוחה עבור מי שלא מוכן להתפשר על דבר ורוצה את הנופש שלו ברמה הגבוהה ביותר – חדרים מרווחים עם מקלחת מפנקת, טרקלין יוקרתי, שירות חדרים מסביב לשעון, צוות אדיב, אוכל מעולה ועוד שלל הפתעות (ספא, חדר כושר… לכל מלון הפסיליטיז והמתקנים המייחדים אותו). אנחנו באופן אישי כבר התחלנו לפנטז… אם גם אתם – המלונות הבאים יהפכו כל חלום למציאות:

מלונות 4 כוכבים בקוסטה ברווה

בתור ישראלים אנחנו אוהבים להרגיש שקיבלנו את הטוב ביותר ובמחיר הזול ביותר ואם נתרגם את זה לעולם המלונות – אנחנו אוהבים לקבל את התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר. במקרה זה, בחירה מלון ארבעה כוכבים תהיה מצוינת, שכן מדובר בשירות ברמה גבוהה והרבה פסיליטיז מפנקים, אך המחיר איננו גבוה כמו מלון חמישה כוכבים. מה שנקרא – ליהנות מכל העולמות. אז מה אתם אומרים, מוכנים ליהנות? המלונות שלפניכם יפתיעו אתכם לטובה:

מלונות 3 כוכבים בקוסטה ברווה

כל אחד אוהב את החופשה שלו אחרת – יש מי שמעדיפים להשאר כל היום בחדר המלון ואילו אחרים מעדיפים לנצל את הזמן שלהם בהיכרות עם העיר – ביקור באטרקציות הכי שוות, המסעדות הטעימות ביותר, שווקים, מוזיאונים וטעימה מחיי הלילה המקומיים לקראת סוף היום. אם אתם מהסוג השני, אין סיבה שתשקיעו את מיטב כספכם במלון מפונפן, אלא במלון פשוט ונעים בו תקבלו חדר פרטי, מיטה נוחה ושירות אדיב. לפניכם מלונות נהדרים שעונים בדיוק להגדרה זו:

מלונות זולים בקוסטה ברווה

אז אם אתם אוהבים את החופשה שלכם זולה במיוחד אבל לא רוצים לוותר על החוויה הנעימה של לינה במלון, תשמחו לשמוע שבקוסטה ברווה יש לא מעט מקומות לינה בתקציב זול. נכון, לא מדובר במלונות יוקרתיים עם מרכז ספא ושירות חדרים 24/7, אבל כן תיהנו משירות נעים, מיטה נוחה ולא פחות חשוב – חברה נהדרת ומחיר שישאיר לכם עודף בכיס. לא מאמינים לנו שזה אפשרי? לפניכם מלונות מעולים בתקציב סופר נוח:

כל המלונות בקוסטה ברווה

בקוסטה ברווה יש לא מעט מלונות נהדרים שיהפכו את החופשה שלכם לחלומית ויגרמו לכם לרצות להאריך את השהות עוד ועוד… ואם לא מצאתם למעלה את המלון בו אתם חושקים, הוא ככל הנראה מסתתר ממש כאן.

רצועת החוף של קוסטה ברווה ידועה בזכות נופים עוצרי נשימה, חופים קסומים, עיירות ציוריות וערים תוססות שגורמים למבקרים בהם להתאהב. תמצאו באזור אטרקציות נפלאות, מסעדות מצוינות, מסלולי הליכה נעימים ועוד שפע רק של אתרים ופעילויות ההופכים את קוסטה ברווה ליעד נהדר לחופשה בכל הרכב שהוא ולאורך השנה כולה.

אבל חכו רגע! לפני שאתם רצים לארוז מזוודה ולהזמין כרטיס טיסה, יש כמה דברים שחשוב שתדעו. רק כך תוכלו למצות את זמנכם היקר בצורה הטובה ביותר, לחסוך זמן רב וגם כסף.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בקוסטה ברווה

קוסטה ברווה היא רצועת חוף ציורית ופסטורלית הידועה בזכות שילוב נהדר בין אווירה צעירה ותוססת, מסיבות טובות ואטרקציות מעולות להמון אירועי תרבות, היסטוריה עשירה, מוזיאונים ופינות חמד נסתרות. בין אם אתם אוהבים את החופשה שלכם דינמית ומלאת פעילויות או מעדיפים אותה שקטה ונינוחה – תמצאו בקוסטה ברווה מקומות שינעימו את זמנכם, בכל הרכב ובכל תקציב.

אבל לא פחות חשוב מכל אלה, חשוב להקדיש תשומת לב גם למזג האוויר באזור, על מנת שתוכלו לתזמן את החופשה שלכם לעיתוי המוצלח ביותר עבורכם, תוך התחשבות בהרכב הנופשים ואילוצים שונים כמו לוח החופשות שלכם ושל הילדים.

באופן כללי, מזג האוויר בקוסטה ברווה הוא שילוב בין מזג האוויר הים תיכוני המוכר לנו מישראל ואקלים אירופאי – הקיץ חם והחורף קריר, אבל לא קפוא, כך שלא משנה מתי תגיעו לביקור, סביר להניח שיקרו בדרככם לא מעט ימים נעימים בהם תוכלו לטייל ולבלות באוויר הצח. אז מהו בכל זאת הזמן הטוב ביותר? שאלה טובה!

חודשי הקיץ יוני-ספטמבר הם שיא עונת התיירות באזור ועל כן בחודשים אלה עומס התיירים מורגש, האטרקציות מלאות ובתי המלון מעלים מחירים וגם נמצאים בתפוסה מלאה חודשים מראש. זהו הזמן המועדף לחופשה בקרב משפחות וצעירים הנופשים באזור, אך חשוב להיערך מראש ולכל הפחות להזמין את מקום הלינה לא בדקה ה-90.

אם אתם רוצים ליהנות מאווירה נינוחה יותר ומחירים ידידותיים יותר לכיס, מומלץ לתזמן את החופשה לכל תקופה אחרת בשנה – באביב ובסתיו למשל תיהנו מחופשה רומנטית, מלאת ריחות פריחה או צבעי שלכת לצד מזג אוויר נפלא ואווירה טובה. בחורף לעומת זאת, הטמפרטורות יורדות אך לרוב הן נסבלות בהחלט וכך גם המחירים. תקופה זו מתאימה לכל מי שלא פוחד מקצת רוח וקור (במקרה הפחות טוב, הכינו רשימת אטרקציות מקורות).

אזורים מומלצים להזמנת מלון בקוסטה ברווה

כאמור, מיקום הוא אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון חופשה והזמנת מלון, אם לא החשוב ביותר – יש לו תרומה גדולה לאווירה שתאפוף את החופשה שלכם וגם השפעה גדולה על ההוצאות… בסופו של דבר מיקום המלון הוא זה שיקבע לאיזה אתרי תיירות תהיו קרובים (במרחק הליכה) ולאיזה מקומות תצטרכו לקחת מונית או אוטובוס.

לכן, חשוב לבחור מקום לינה הנמצא במיקום אטרקטיבי, בהתאם לתחומי העניין של השותפים לחופשה והתקציב העומד לרשותכם. ואם אתם בכל זאת נאלצים להתרחק ממוקדי העניין שתרצו לבקר בהם, אנו ממליצים לכם לבחור מקום לינה הנמצא בקרבת תחנת תחבורה ציבורית מרכזית, כדי שתוכלו להתנייד בקלות יחסית.

פאלס (Pals)

זהו הכפר הנעים והשליו ביותר בקוסטה ברווה והוא ידוע בזכות אווירת ימי ביניים אותנטית ונוף מרהיב הנשקף ממרום הגבעה עליה הוא ממוקם. לינה באזור מתאימה למי שרוצה לחזור אחורה בזמן ולהכיר את ספרד האמיתית, להתרשם ממבנים עתיקים ומסורות מקומיות וליהנות מאוכל משובח.

טוסה דה מאר (Tossa de Mar)

עיירה קסומה הצופה לים ומציעה למבקריה אתרים היסטוריים מתקופת ימי הביניים, סמטאות אבן ציוריות ונופים מרהיבים. מקום זה אהוב במיוחד על משפחות ויש בו שפע של אטרקציות ימיות ואווירה נהדרת.

קדאקס (Cadaqués)

כפר יפהפה המוכר בעיקר בזכות האמן סלבדור דאלי אשר שאב ממנו השראה ושם נמצא גם ביתו המפורסם. הכפר ידוע בזכות אווירה צעירה ותוססת עם חיי לילה נעימים, לצד לא מעט פינות שקטות, מוזיאונים ואירועי תרבות ועל כן הוא מתאים לחופשה בכל הרכב ובכל זמן.

בלאנס (Blanes)

עיירת דייגים זו נחשבת לאחד המקומות האהובים ביותר בקרב המטיילים בקוסטה ברווה והיא ידועה בזכות חופים יפהפיים, אתרים היסטוריים מסקרנים, טיילת תוססת ולא מעט מסעדות, בתי קפה וברים. אזור זה אהוב במיוחד על משפחות, אך גם תרמילאים ימצאו אותו מהנה והן נערכים בו פסטיבלים ואירועי קיץ המושכים צעירים ובליינים.

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור יורט דה מאר, הממוקם במרחק של 1 מ' מחוף פנלס. טווח מחירים: 691 ₪ – 1,368 ₪ ללילה. מומלץ!
9.04
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור פלטיה ד'ארו, הממוקם במרחק של 20 מ' מהפלטה ד'ארו. טווח מחירים: 459 ₪ – 1,049 ₪ ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור סנטה כריסטינה ד'ארו, הממוקם במרחק של 2.8 ק״מ ממסלול הגולף קוסטה בראווה. טווח מחירים: 576 ₪ – 1,079 ₪ ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור יורט דה מאר, הממוקם במרחק של 200 מ' מחוף יורט דה מאר. טווח מחירים: 231 ₪ – 510 ₪ ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פאלאמוס, הממוקם במרחק של 1.3 ק״מ מחוף טירה. טווח מחירים: 464 ₪ – 1,131 ₪ ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור קדאקס, הממוקם בסמוך לחוף אס פיאנק. טווח מחירים: 590 ₪ – 874 ₪ ללילה. מומלץ!