5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

איך מגיעים לטנריף ומה יש לעשות שם

טנריף, הגדול באיים הקנריים, הוא יעד פופולרי בזכות החופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והנופים היפיפיים. אם אתם חולמים על מפלט קצר לגן עדן, אל תחשבו פעמיים ותבחרו בטנריף כיעד אולטימטיבי לחופשה מדהימה.

 

דרכי הגעה לטנריף

האפשרות הנוחה ביותר להגיע לטנריף היא באמצעות טיסה. ישנן מספר חברות תעופה המפעילות טיסות ישירות האי טנריף מישראל. במקרה שלא תצליחו למצוא טיסה ישירה, ניתן לרכוש טיסות עם קונקשיין. לרוב טיסות ההמשך יש עצירות ביניים בערים גדולות באירופה כמו מדריד, ברצלונה או ליסבון, כך שתוכלו לקבל הזדמנות לבקר ביעד מרתק נוסף.

טנריף
מה יש לטנריף להציע לכם?

ברגע שתגיעו לטנריף, תהיו מהופנטים מיופיו של האי ומאין ספור אטרקציות.

 

פארק לאומי טיידה

התחילו את החופשה שלכם מביקור בפארק הלאומי המדהים טיידה, ביתו של הר טיידה, הפסגה הגבוהה ביותר בספרד. תוכלו לעלות לפסגת ההר ברכבל ולהתפעל מהנופים הפנורמיים של האי.

 

חופים

טנריף ידוע בחופים החוליים היפים ובמים הצלולים שלה. האי מתהדר במגוון רחב של חופים, מחופים תוססים ושוקקים ועד למפרצונים מבודדים ושלווים, כשלכל אחד מאפיינים וקסם ייחודיים משלו. אחד החופים הפופולריים ביותר בטנריף הוא Playa de Las Teresitas הממוקם בסנטה קרוז דה טנריף.

החוף החולי הזהוב מוקף בעצי דקל ויוצר סביבה דמוית גן עדן טרופי. זהו המקום המושלם לנוח, להירגע, להשתזף, לטייל בנחת לאורך החוף וליהנות משחייה מרעננת במי טורקיז המושלמים.

 

ספורט ימי

למטיילים ההרפתקנים יותר, טנריף מציע שפע של פעילויות ספורט מים מרגשות. לחובבי גלישה מומלץ להגיע אל קו החוף הצפוני של האי, שמציע גלים אידיאליים לגולשים מתחילים ומנוסים כאחד. תפסו גלים ותיהנו מנוף החוף המדהים ומרוח הים הממריצה. אם אתם מעדיפים את העולם התת-ימי, טנריף הוא גן עדן לשנורקלינג וצלילה. מימי האי שופעים חיים ימיים תוססים, כולל דגים צבעוניים, צבים ואפילו קיים סיכוי לצפות בדולפינים.

בקרו בלוס כריסטיאנוס, מקום צלילה פופולרי וצללו למעמקים כדי לגלות עולם תת-ימי קסום מלא בשוניות אלמוגים ואוצרות נסתרים. ספורט ימי מרגש נוסף בו אפשר להתנסות בטנריף הוא סקי סילון. הרגישו את קצב האדרנלין בזמן שאתם גולשים על פני הגלים ומביטים על קו החוף מנקודת מבט שונה ומלהיבה שבטוח תשאיר חשק לעוד.

 

כפרים מסורתיים ומטבח מקומי

כדי לחוות את התרבות המקומית האותנטית, בקרו בכפרים המסורתיים של טנריף. אחד מהם הוא בלה לגונה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הידוע בארכיטקטורה הקולוניאלית ובחשיבותו ההיסטורית. שוטטו ברחובות הצרים, בקרו בשווקים המקומיים ותטעמו מאכלים קנריים מסורתיים באחת המסעדות המקומיות המקסימות. אל תשכחו לנסות את ה-Papas Arrugadas  המפורסמים, תפוחי אדמה קטנים ומלוחים המוגשים עם מוג'וס, רטבים מסורתיים טעימים.

 

שייט בין האיים

אפשרות נוספת לחופשה מושלמת היא לצאת לשייט בסירה בין האיים. טנריף מוקף באיים מקסימים בתוך הארכיפלג הקנרי, כמו לה גומרה, אל היירו ולה פלמה. אתם יכול להשתמש במעבורת או להצטרף לסיור מודרך בסירה כדי לגלות שטחי יערות, נופים געשיים ועיירות חוף ציוריות. ככה תוכלו להכיר טוב יותר את היופי המגוון של האיים הקנריים ולשדרג את מסלול הטיול שלכם.

 

סיכום

טנריף הוא יעד מושלם לחופשה מהנה אליה ניתן להגיע בטיסה ישירה או באמצעות עצירת ביניים שתאפשר ביקור באחת מהערים המקסימות של אירופה. טנריף מלא ביופי ובאטרקציות, מחופים מדהימים וספורט מים ועד לכפרים מסורתיים ומטעמי המטבח המקומי. בטנריף כל אחד יכול למצוא את מה שלבו חושק בו. אז, תזמינו טיסות, ארזו מזוודות וצאו לחופשה חלומית בגן העדן הספרדי.

טנריף

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

מלונות זולים

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...