5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

המסעדות הטובות ביותר בדובאי

אין עוררין על כך שדובאי היא יעד הנופש האולטימטיבי – יש בה בתי מלון ברמה בינלאומית, אטרקציות מטורפות, סצנת שופינג מדהימה וחיי לילה תוססים, אבל יותר מהכל – החוויה הקולינרית בדובאי פשוט "וואו!". אז תשאירו מקום בקיבה, פיתחו מראש את הכפתור במכנסיים ושימרו על ראש פתוח – המסעדות הבאות הולכות להעיף לכם את הסכך!

 

מה אוכלים בדובאי?

החוויה הקולינרית בדובאי היא בין העשירות, המגוונות והטעימות ביותר בעולם. יש בה כל-כך הרבה סוגי מטבחים, כך שלא משנה מהי ההעדפה שלכם ואפילו אם אתם מטיילים בדובאי עם ילדים קטנים, לא תתקשו למצוא את מבוקשכם. לא מצאתם את שאהבה נפשכם? לרשימת המסעדות המלאה וטיפים שימושיים לחופשה מנצחת בדובאי, לחצו כאן dubai.co.il והמשיכו לקרוא.

 

מסעדות מומלצות בדובאי – 10 הגדולות

1. Catch22

מסעדה עכשווית, צבעונית ותוססות שמציעה מנות קלאסיות כמו המבורגר, סושי, פירות ים וסלטים – כולן עם טוויסט מערבי והגודל? סופר מפנק, אז תגיעו רעבים.

2. Asil Restaurant

התור ארוך, אבל שווה לחכות – מסעדה אלגנטית אך אותנטית שמציעה מנות ענקיות שניתן לחלוק מהמטבח הערבי, ואווירה בלתי נשכחת שתיקח אתכם למסע קסום בעקבות עליבאבא.

3. Ossiano

מסעדת הבית של מלון אטלנטיס מציעה אירוח יוקרתי ומנות מוקפדות מעולם הים. זהו מקום מושלם להצעת נישואין ומגיעים אליה לא מעט בלוגרים מתחום הקולינריה ואניני טעם.

4. Dinner in the Sky

מסעדה יוצאת דופן בה מנוף יישא אתכם לגובה של 50 מטרים מעל פני הקרקע, שם תסעדו (אם תצליחו להתגבר על פחד הגבהים) ותיהנו מתצפית מרהיבה.

5. Zuma Dubai

חובבי אוכל יפני מוזמנים להתפקד. במסעדת זומה תיהנו מאווירה טרנדית ומנות יפניות לוהטות, אותן תוכלו לבחור בזמן אמת בהיותן חולפות לידכם על גבי מסוע.

6. Rainforest Cafe

רוצים ליהנות מקפה טוב, ארוחה טעימה וחנות מזכרות מיוחדת? כל אלה ועוד נמצאים ממש כאן, בלב יערות הגשם של האמזונס לצד המון הפתעות. סקרנים? בואו רעבים.

7. The Pods

מסעדת פודים יוקרתית הצופה למרינה של דובאי ומציעה נוף עוצר נשימה לצד תפריט מפתה מהמטבח האסיאתי. לא ברור מה יותר שווה, האווירה או האוכל – מה שבטוח, אסור לפספס.

8. Il Borro Tuscan Bistro Dubai

מסעדה איכותית שמתאימה לכל המשפחה, עם שלל מנות דגל מהמטבח הטוסקני, בדגש על רכיבים אורגנים טריים. הגדולים יתפנקו גם עם תפריט יינות משובח ולקטנים? לא לוותר על הקינוחים.

9. Coya Dubai

מסיבה לטינית זה כאן – מוזיקה מעולה ומנות מופלאות המשלבות בהרמוניה כמה מטבחים המניבים יחדיו תפריט מפתיע, מושקע וטעים במיוחד. מומלץ לעקוב אחר אירועי המסעדה.

10. The Cheesecake Factory

אכלתם? שבעתם? לכאן מגיעים בשביל הקינוח. מפעל עוגות הגבינה עשה לעצמו שם בינלאומי וכאן בדובאי הוא מציע מנות נדיבות במיוחד ולא פחות מ-200 אפשרויות לבחור מהן. בהצלחה!

מה אוכלים בדובאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

חושבים לקנות נכס בספרד קבלו 4 דברים שחשוב לדעת

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...