5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

לא הייתם בספרד כבר מעל עשור וחשבון הבנק שלכם מוגבל? כך תפעלו!

המצב המורכב ששורר בארץ בחודשים האחרונים, הוביל לקשיים כלכליים בקרב בתי אב רבים. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר ששוחחנו עם מכרים שחולמים כבר תקופה על חופשה חלומית בספרד. הם סברו עד לא מזמן, שהחלום רק יתרחק מהם, אבל אנחנו הצגנו בפניהם את הנוסחה שתאפשר להם לעלות על טיסה ולהגשים אותו תוך זמן קצר. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות, כדי להגשים את החלום בעצמכם.

 

השלב ה – 1: תבדקו שאתם מוגדרים כ"מוגבלים" ותפתחו יומנים

בשלב הראשוני עליכם לוודא שהחשבון שלכם מוגדר כ"חשבון מוגבל". מדובר בבדיקה קצרה שתאפשר לכם לבצע את השלבים הבאים. נסביר בקצרה שמדובר בחשבון שחזרו ממנו 10 שיקים ללא כיסוי במהלך שנה. אם קיבלתם התראה לאחר חזרת השיק החמישי מצד הבנק, אתם כנראה הפכתם להיות מוגבלים.

חשוב שתדעו שמדובר במרבית המקרים בהגבלה לשנה, כך שתוכלו לעבור את ההליך ולהמשיך בשגרת חייכם, אם רק תתנהלו נכון. אם אתם סוברים שטיסה לספרד תעזור לכם לחזור עם ראש נקי, עליכם לפתוח עכשיו את היומנים ולבדוק מהם התאריכים המתאימים לכם. אל תדאגו לכסף, תכף תגלו איך תשיגו אותו.

חֶשְׁבּוֹן

השלב ה – 2: תחפשו הלוואה

סביר להניח שאתם יודעים בשלב זה שבעלי חשבונות מוגבלים לא יכולים לקבל הלוואה מטעם הבנק. אם כך, כדאי שתדעו שיש לנו הפתעה עבורכם. יש באפשרותכם לקבל הלוואות למוגבלים DMB. מדובר בהלוואה שניתנת מטעם גוף פרטי שיכול להלוות כספים גם למי שהחשבון שלו הוגבל. חשוב שתדעו מראש שבמרבית המקרים, אלה הלוואות שעשויות להיות גבוהות יותר מהרגיל, אך הן משתלמות, בגלל שהן יאפשרו לכם להגיע סוף סוף לספרד.

 

השלב ה – 3: צרו קשר עם חברה מומלצת

עכשיו אתם מכירים בפרטים היבשים, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם גוף חיצוני שמספק את ההלוואות הללו על הצד הטוב ביותר. נמליץ בשלב זה לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות הגוף הנבחר, תוך קריאת חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו בו בעבר.

 

השלב ה – 4: תארזו את המזוודה וצאו לשדה התעופה

זהו, הגעתם לשלב הרביעי והאחרון. בשלב זה תוכלו להחזיק בכסף נזיל שיאפשר לכם לארוז את המזוודה, לקנות כרטיס ולהתאוורר בספרד לכמה ימים. נמליץ בהזדמנות זו שלא להשאיר את החוב פתוח ולחזור לישראל בידיעה שתעשו כל שביכולתכם, כדי להחזיר את הכסף שלוויתם מהגוף הנבחר.

 

השורה התחתונה – אדיוס ישראל!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם להגשים את החלום ולצאת לחופשה בספרד. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל רגע נתון, כך שתצטרכו ליישם את המידע שהוצג לעיל ולצאת לדרך. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע בחופשה החלומית ולא תדעו עוד הגבלות בבנק.

חשבון בנק

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

6 יעדים אידיאלים לחופשה משפחתית בחול

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...