5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

טיול במדריד: המדריך המלא!

מדריד, עיר הבירה של ספרד ידועה כעיר ה – 3 בגודלה באיחוד האירופי. עובדה זו גורמת לתיירים רבים להבין שמדובר בעיר שקשה לנווט בה. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי לסייע למי שרוצים לבנות מסלול, אך לא יודעים מאיפה להתחיל. קראו את השורות הבאות ותהיו בטוחים שתתכננו את הטיול הבא שלכם בעיר על הצד הטוב ביותר.

 

אפשרויות הלינה במדריד

בחרנו להציג תחילה את אפשרויות הלינה בעיר. שכן, יש היצע רחב של מקומות לינה, כך שכל תייר יכול למצוא את הסגנון המתאים לו. נסביר שיש הוסטלים שמאפשרים לינה בחדרים משותפים (דורמס), לצד בתי מלון בסיסיים ויוקרתיים. ההמלצה שלנו היא לבחור במקום לינה שנמצא במרחק הליכה מרחוב ראשי בעיר (למשל, רחוב הגראן – ויה).

כך יתאפשר לכם להתנייד בקלות ממקום למקום. שכן, העיר מרושתת בתחבורה ציבורית מתקדמת שכוללת את האפשרויות הבאות:

  • אוטובוסים
  • רכבת
  • מטרו
  • מוניות

אפשרויות הלינה במדריד

אטרקציות תיירותיות בעיר

חובבי הכדורגל שביניכם וודאי ישמחו לטייל במדריד ולצפות על הדרך בקוקה, מרקוס יורנטה ואקסל ויטסל. שכן, צפויים להתקיים בעיר משחקים של אתלטיקו מדריד בחודשים אוקטובר – פברואר. נדגיש בהזדמנות זו שעליכם לקנות מהר ככל הניתן כרטיסים למשחקי אתלטיקו מדריד, משום שאלה אוזלים במהרה. שימו לב שאתם קונים את הכרטיסים הללו באתר אמין שמציג את כל הפרטים הבאים:

  • תאריך המשחק
  • סוג המשחק
  • מיקום המושב ועוד

 

יש סיורים בעיר

יש במדריד כל מיני סיורים היסטוריים שמועברים בעברית או באנגלית. מי מכם שיבחרו לקחת חלק בסיורים אלו, יוכלו לחזות מקרוב בבית הכנסת הגדול שבעיר. ניתן כמובן להגיע לשם ולהתפלל או להשאיר צדקה במקום שתחזק את הקהילה היהודית שמתגוררת שם מזה שנים.

יש סיורים בעיר

חובה להקדיש זמן לשופינג!

סביר להניח שציפיתם לקרוא על אזורי הקניות במדריד. שכן, מי שמגיעים לעיר מחפשים לא פעם את החנויות המיוחדות ביותר שיאפשרו להם לחזור לארץ עם מתנות ומזכרות. נקל עליכם בחיפוש ונמליץ על חנות עמוסה בספרים ומגזינים שנמצאת בקרבת תחנת המטרו  Noviciado. מדובר בחנות שהיא גם בר, כך שאפשר לשבת שם ולשחק במשחקי קופסא עם מבלים נוספים שמבקרים במקום. המלצה נוספת מתאימה לחובבי המתוקים שמבינכם.

מדובר בבית קפה שמגיש טבעות בצק מצופות בשכבות של שוקולד חם. מדובר במקום מפגש שמתאים למטיילים בודדים, זוגות ואפילו משפחות. אפשר להגיע למקום באמצעות המטרו ולרדת בתחנה שנקראת SOL. טיול עצמאי באזור יוביל אתכם לאזורים שנחשבו בעבר למפוקפקים, אך היום הם נתפסים כאזורי השופינג השווים ביותר שיש במדריד. אז כדאי שפשוט תצאו לדרך ותגלו את כל ההפתעות שיש לעיר להציע לכם.

 

לסיום

טיול במדריד זה לא עניין של מה בכך. מדובר במיקום שמצריך היכרות מעמיקה עם העיר. עכשיו אתם מכירים בכל המידע מקרוב, כך שנותר לכם רק לתכנן את הטיול הבא שלכם תוך שימוש בטיפים שהוצגו לעיל.

טיול במדריד המדריך המלא!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

מוניות בנסיעות

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...