5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

חושבים לקנות נכס בספרד? קבלו 4 דברים שחשוב לדעת

העלייה המתמדת במחירי הנדל"ן בישראל, גרמה למשקיעים רבים לחפש אחר אפיקי השקעה חדשים מחוץ לגבולות הארץ. מי שמכירים את התחום מקרוב, יודעים שספרד הפכה להיות למדינת היעד של מביני עניין. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וחזרנו עם 4 דברים שכל אחד צריך לדעת, רגע לפני שהוא קונה את הנכס שלו במדינה זו. הישארו כאן ותהיו  בטוחים שתבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

הדבר ה – 1: מחירי הנדל"ן ירדו באופן משמעותי

סביר להניח ששמעתם לא מעט על ספרד כאופציה להשקעה בנדל"ן, אך לא ידעתם מה הוביל להמלצות אלה. אם כך, כדאי שתדעו שהמשבר העולמי שאירע בשנת 2008 הביא לשינוי מהותי במחירי הנדל"ן במדינה. שכן, הבנקים המקומיים היו בהפסדים עצומים באותה תקופה.

אם לא די בכך, שיעור האבטלה במדינה זינק, כך שמחירי הנדל"ן בערים המרכזיות ירדו באופן ניכר (עד 40%). תרחיש זה גרם לממשלת ספרת לעשות כל שביכולתה, כדי לשקם את המצב הכלכלי. לכן, היא משכה אליה משקיעים זרים שגילו מיד את כדאיות ההשקעה במקום, כך שהם רכשו נכסים מסוגים שונים וסייעו בשיקום הכלכלה. מומחים בתחום טוענים שכדאי לקנות נכסים כבר עכשיו ולא להמתין. שכן, לדעתם, קרב הזמן שבו מחירי הנדל"ן יעלו חזרה.

הדבר ה – 1 מחירי הנדלן ירדו באופן משמעותי

הדבר ה – 2: כדאי להסתייע במומחים

סביר להניח שהגעתם לכאן לאחר שקראתם אינספור כתבות ומדריכים שגרמו לכם להבין כי ברצלונה העיר המועדפת ע"י משקיעי נדל"ן ישראליים. עליכם להכיר בנושא באופן מעמיק עוד יותר, כדי שתוכלו לקנות בה נכס. כדי שזה יקרה, תצטרכו לפנות לחברה שמכירה בשוק הנדל"ן באזור, משום שזו תלווה אתכם לאורך כל הדרך ותאפשר לבחור את הנכס שמתאים לכם מכל הבחינות.

 

הדבר ה – 3: אתם צריכים למצוא חברה מומלצת

כאמור, יש לא מעט חברות נדל"ן שיציעו ללוות אתכם לאורך ההליך. האחריות בבחירת חברה מומלצת ומוכרת מוטלת עליכם בלבד. כך שתצטרכו לערוך חיפוש ברחבי הרשת שיאפשר לכם לקרוא חוות דעת מהימנות שיאפשרו לכם להכיר בחברה הטובה ביותר. נמליץ לבצע את החיפוש הזה תוך שימוש בלשונית הביקורות של גוגל ופורומים שעוסקים בתחום הנדל"ן.

הדבר ה – 3 אתם צריכים למצוא חברה מומלצת

הדבר ה – 4: עליכם לפתוח חשבון בנק

תצטרכו לפתוח חשבון בנק ספרדי במהלך החיפושים אחר הנכס העתידי שלכם. שכן, מדובר בהליך שעשוי לארוך זמן מה. כך שפתיחת החשבון במועד מוקדם ככל הניתן, תעניק לכם חלון זמן שיאפשר לעסוק בהכנות אחרות.

 

השורה התחתונה

קנייה של נכס ספרד הינה ההשקעה הטובה ביותר שכל אדם יכול לעשות בתקופה הנוכחית. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק לשים את האצבע על הנכס שמתאים לכם ביותר מבחינת הסכום והמיקום. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו את רכישת חייכם שתניב לכם הכנסה גבוהה במינימום מאמץ.

חושבים לקנות נכס בספרד קבלו 4 דברים שחשוב לדעת

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

מוניות לשדה התעופה - כל הטיפים!

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...