5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

עם כאלו הפעלות בארץ אפשר לשכוח מספרד: 4 אטרקציות שאסור לפספס!

גל הביטולים של הטיסות לאירופה, גרמו לרבים מאתנו לחפש אחר חלופה קרובה לבית. עובדה זו הובילה אותנו לבחון את ההפעלות שיאפשרו לנו להרגיש בספרד, מבלי לעלות על טיסה. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות מהן 4 ההפעלות שנבחרו על ידינו בקפידה וחשוב שתכירו בהן בעצמכם מקרוב. 

 

הפעלה מספר 1 – נהיגה ברכבי שטח

אפשרות זו מתאימה למי שתכננו לנסוע לספרד, כדי ליהנות מנסיעה בשטחים הפתוחים והעצומים שלה. שכן, מדובר בנהיגה ברכבי שטח וטרקטורונים שעוברים בין כרמי יין, מטעי עצים ומעיינות שופעים. מי שיבחרו באפשרות זו, צריכים לדעת שיש היצע רחב של אפשרויות במקומות שונים ברחבי הארץ, כך שכל אחד יכול לבחור את הנוף המתאים עבורו ביותר ולעלות על רכב השטח שיזכיר לו את ספרד, עד הטיסה הבאה.

הפעלה מספר 1 – נהיגה ברכבי שטח

הפעלה מספר 2 – שייט

יש מי שבוחרים לטוס לספרד, כדי ליהנות משיט. אם אתם נמנים מבין תיירים אלו, כדאי שתדעו שיש לכך חלופות שונות בישראל. נמליץ לגלוש אל פורטל קרמל שמרכז את האטרקציות הימיות (ואחרות) שמשתוות לאלו שיש בספרד. מדובר למשל בשיט חוויתי שכולל מגלשה ענקית למי הים, שיט בספינה שקופה ועוד.

 

הפעלה מספר 3 – רכיבה על סוסים

ספרד מציעה אינספור הפעלות רומנטיות. זו הסיבה שהיא מושכת אליה זוגות רבים שרוצים ליהנות מזמן איכות יחד. אם אתם מזדהים עם אמרות אלה ותכננתם לטוס לספרד מסיבה זו, אתם צריכים לצאת לרכיבה רומנטית על סוסים בצפון.

שכן, כך תוכלו ליהנות מרכיבה שתזכיר לכם את המרחבים הירוקים והבלתי נגמרים שקיימים בספרד. נציין שיש מגוון רחב של חוות שמציעות מסלולי רכיבה שונים. אנו ממליצים לבחור במסלולים שמשלבים פיקניק שכולל הגשת תה, קפה ועוגיות או ארוחת ערב מפנקת עם יינות.

הפעלה מספר 3 – רכיבה על סוסים

הפעלה מספר 4 – נאון מיני גולף

סביר להניח ששמעתם לא פעם על ההפעלה שמתרחשת במקומות שונים ברחבי ספרד שמתאימה למשפחות, זוגות וקבוצות חברים. מדובר בהיכל מיני גולף מרשים שמואר כולו בתאורת אולטרה סגולה שהופכת את חוויית המשחק לעוצמתית ומלאת אדרנלין. אם תכננתם לבקר במיני גולף שכזה בחו"ל, כדאי שתדעו שיש סניף כזה קרוב לבית.

שם תוכלו למצוא מתחם עצום שכולל 15 מסלולים וכל אחד מהם מייצג מדינה אחרת (כן, כן, תוכלו להגיע למסלול של ספרד במינימום מאמץ). כל מסלול מאופיין בדרגת קושי שונה ובצבעי נאון משתנים, כך שמומלץ להגיע מוכנים לקראת המשחק המרתק עם בגדים לבנים שיהפכו את החוויה לזוהרת במיוחד.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן ההפעלות בישראל שיאפשרו לכם להשאיר את הדרכון בבית, לשכוח מספרד וליהנות מכל רגע. בשלב זה יש בידיכם את האפשרויות הטובות ביותר, כך שתצטרכו לבחור את הנכונה עבורכם. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מהבחירה ושתמצאו את עצמכם בחו"ל בשלב מאוחר יותר, כשיתאפשר.

עם כאלו הפעלות בארץ אפשר לשכוח מספרד 4 אטרקציות שאסור לפספס!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

נוחות ושירות ללא תחרות

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...