5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מזל טוב, סגרתם חופשה! אלו השלבים הבאים לפני הטיסה

אם אתם מרגישים שיותר זמן לא הייתם בחו"ל, הגיע הזמן לסגור טיסה ולבצע שוב את הבילוי האהוב ביותר על ישראלים. לא משנה כמה זמן עבר מהטיסה הקודמת שלכם, יש כמה שלבים שחשוב שנבצע אותם לפני כל טיסה. השלבים הללו יאפשרו לנו להנות מהטיסה שלנו ולעבור אותה ללא כל בעיה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לוודא שלא שכחתם לבצע אף אחד מהם. 

 

ביטוח בריאות

הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו לפני הטיסה הוא כמובן ביטוח נסיעות. המטרה של הביטוח הזה היא להעניק לכם כיסוי למקרים שעליהם אין ביטוח לאור העובדה שאתם נמצאים במדינה זרה. ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד מאפשר לכם להנות מכיסוי על שלל הוצאות בראשן כמובן הוצאות בגין טיפול רפואי. לביטוח הרפואי של חברת פספורטקארד יש יתרון מובהק על פני האחרים.

הסיבה לכך היא שבעוד חברות הביטוח האחרות ידרשו מכם אסמכתא על כך שההוצאות שלכם היו בגין טיפול רפואי, בביטוח הרפואי של פספורט קארד אתם מקבלי כרטיס שאיתו תוכלו לשלם את ההוצאות הרפואיות שלכם. כך לא תמצאו את עצמכם מתווכחים עם חברת הביטוח. הביטוח הזה גם נחשב לאחד הזולים ביותר והוא תקף כמעט לכל יעד בעולם שאליו אתם טסים. לעוד פרטים פספורט קארד טלפון מכירות.

ביטוח בריאות

הגעה וחזרה משדה התעופה

שדה התעופה בישראל הוא לא המקום הכי נגיש שהיינו יכולים לחשוב עליו. כל עוד אתם לא רוצים לשלם כסף רב עבור חניה לאורך כל זמן הטיסה שלכם, ההמלצה שלנו היא לבדוק מראש כיצד תגיעו ותחזרו מהשדה. לא כדאי להגיע למצב שבו אתם חוזרים תשושים מהטיול ואז מתחילים לחשוב איך תחזרו לבית.

 

בדיקת אזהרת מסע

הדבר הזה כנראה לא היה נדרש בטיסה הקודמת שלכם, אולם המצב במדינה הוביל לכך שלא מעט מקומות בעולם לא בדיוק שמחים לקבל ישראלים כרגע. עוד בשלב תכנון הטיול בדקו שאתם נוסעים ליעד שאין אליו אזהרת מסע.

 

איפה אנחנו הולכים להיות

עוד דבר שחשוב לעשות הוא להכין תכנון מסודר לטיסה. כולנו יודעים שטיסה לחו"ל מחייבת אותנו להיות גמישים, ולא תמיד ניתן לתכנן את הטיול עד לפרט האחרון, אולם חשוב שתהיה לכם תוכנית כללית כדי שלא תמצאו את עצמכם מבזבזים את הזמן בעת השהייה בחו"ל. הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק מקומות לינה מראש, כדי לא להגיע למצב שבו כל מקומות הלינה הטובים כבר תפוסים.

 

לסיכום

אם אתם מרגישים שעבר יותר מידי זמן מאז הטיסה האחרונה שלכם לחו"ל, יש כמה דברים שחשוב לבצע אותם עוד לפני הטיסה. ברגע שיש לכם תאריך מסודר לטיול חשוב לרכוש ביטוח נסיעות בהתאם ליעד שאליו אתם טסים. בנוסף, בדקו איך אתם מגיעים לשדה התעופה וחוזרים ממנו, במיוחד אם הטיסות שלכם הן בשעות הלילה. בדקו גם אזהרת מסע והזמינו מראש מקומות לינה.

מזל טוב, סגרתם חופשה! אלו השלבים הבאים לפני הטיסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?

מדריכים נוספים על ספרד

אטרקציות בברצלונה

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...